כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|ניהול משרד|עוזר אישי
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 2 חודשים
פורסמה ברשת
לחברה בינלאומית דרושה מנהלת משרד ועוזרת אישית
לתפקיד מגוון הכולל ניהול שוטף של המשרד לצד מנהלת משרד נוספת, וכן תמיכה כעוזרת אישית למייסד החברה.
סביבת עבודה חמה, נעימה ובינלאומית.
מיקום: רמת החייל
שעות עבודה: 9:00-18:00
ימי עבודה: שני-שישי.

דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור וכתיבה)
שליטה מלאה באופיס
סדר, אחריות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
Mgroup
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
חברת Mgroup מגייסת מועמדים/ות בעלי/ות תואר ראשון לתפקיד עתודה ניהולית לעריית רמת גן מהות התפקיד:קבלת קהל במחלקת הארנונה ומתן מענה ...
Mgroup
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
חברת Mgroup מגייסת מועמדים/ות בעלי/ות תואר ראשון לתפקיד עתודה ניהולית לעריית רמת גן מהות התפקיד:קבלת קהל במחלקת הארנונה ומתן מענה ...
Mgroup
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
חברת Mgroup מגייסת מועמדים/ות בעלי/ות תואר ראשון לתפקיד עתודה ניהולית לעריית רמת גן מהות התפקיד:קבלת קהל במחלקת הארנונה ומתן מענה ...
ליידי קומפורט
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת נעליים מובילה !דרוש/ה מנהל/ת בק אופיס שיודע/ת גם להוביל וגם לתת שירותמה בתפקיד?ניהול צוות שרותתמיכה במשרד פרסום ושיווק ברשתות ...
LEADER HR
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםמודיעיןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
השתלבות בחברה ציבורית ויציבה מתחום הנדל"ן, ובבעלותה רשת בתי מלון.התפקיד כולל ניהול שוטף של פעילות המשרד, תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת ניהול בתים משותפים באזור הבורסה ברמת גן, דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת.התפקיד כולל: עבודה מול לקוחות, ניהול יומנים, הנהלת חשבונות בסיסית וניהול ...
מלאה
פורסם לפני 3 שבועות
למשרד עורכי דין מוביל העוסק בהסדרת אזרחות אירופאית דרוש/ה פקיד/ה אדמיניסטרטיבי/ת. סביבת עבודה צעירה ונעימה, עבודה דינאמית ומגוונת. תנאים טובים למתאימים/ות!העבודה הינה ...
אזור השרון
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה להפקת אירועים בינלאומית ומצליחה  ברמת השרון דרושה עוזר/ת אישי/ת ומנהל/ת משרד.במסגרת התפקיד:-ניהול ותפעול המשרד.– מתן מענה טלפוני.– ניהול יומנים.– עבודה ...
פתח תקווה
פורסם לפני 3 שבועות
הובלת פרויקטים משלב הרישוי לתכנון מפורט והעברה לצוות הביצוע. ניהול ישיבות תיאום תכנון שבועיות בין יועצים ומתכננים.מעקב ובקרה באופן שוטף ...
אזור
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת הייטק דרוש /ה מנהל /ת משרד.התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף, מענה לטלפונים, תיאומי פגישות וניהול יומנים ועוד.העבודה בעומר במשרה ...
הוד השרוןראש העיןרעננה
פורסם לפני 3 שבועות
חברת אינטגרציה מתחום אבטחת המידע, מגייסת רכז/ת תפעול ושירות לצוות השירות המקצועי בחברה.היקף המשרה: משרה מלאה מיקום: משרדי החברה ברעננה ...
ראשון לציוןשוהם
פורסם לפני 3 שבועות
רוצה להצטרף למחלקת הVIP שלנו? חברת QAS בנתב"ג מחפשת דייל/ת ליווי VIP למתן שירותי פרמיום ללקוחות ששדרגו את חווית הטיסה שלהם.מה ...
פתח תקווה
פורסם לפני 3 שבועות
גל מטבחים מחפשת מזכיר /ה לסניף פתח תקוה העבודה במשרה מלאה, תנאים טובים למתאימים/ות! דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי יכולת עבודה מול ...
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
למוסד אקדמי בינלאומי דרוש/ה עובד/ת לתפקיד כספי ותפעולי – Program Assistant. התפקיד עוסק בתמיכה כספית, תפעולית ואדמינסטרטיבית בפעילות האקדמית והסטודנטיאלית. ...
היברידי
הוד השרוןפתח תקווהרעננה
פורסם לפני 3 שבועות
?? הזדמנות להשתלב בחברה בינלאומית מובילה, בסביבה מקצועית ודינמית עם תנאים מעולים! מה כוללת העבודה??? תיאום לוגיסטי של משלוחים ימיים, ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.
לחיפוש כישורים...