כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Office Manager

אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןתל אביב
אדמיניסטרציה|ניהול משרד
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
Were looking for a highly organized, proactive, and service-oriented Office Manager to oversee all administrative operations for our beautiful facilities on the 55th & 56th floors of Azrieli Sarona tower. This is a pivotal role responsible for overseeing the daily operations of our office, ensuring everything runs smoothly and efficiently. The Office Manager will serve as the primary point of contact for office-related matters and will play a key role in creating a welcoming and well-functioning work environment for employees and guests.
Responsibilities:
Oversee front desk operations
Manage administrative processes, including scheduling meetings and supporting internal events
Serve as the go-to person for employee queries regarding office logistics, supplies, and vendor coordination
Manage relationships with service providers (e.g., maintenance, cleaning, delivery, security)
Monitor office inventory and place orders for supplies as needed
Travel management for employees, including flight and hotel arrangements, insurance, and expense reports.
Collaborate with HR and Finance teams for onboarding, equipment distribution, and office budgeting when relevant
Assist in budget preparation and monitor office expenses to ensure cost-effectiveness.

Requirements:
Willingness to work 5 days a week at the office must
Proven experience in office management, administration, or similar roles (experience in a high-tech environment is an advantage)
Strong interpersonal skills and a service-driven mindset
Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office (especially Excel)
Excellent multitasking, time management, and problem-solving abilities
High level of ownership and accountability; hands-on and detail-oriented
Fluent in Hebrew and excellent verbal and written communication skills in English
B.A. or relevant education an advantage.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
- חסוי -
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה בפתח תקווה אנחנו מחפשים מנהל.ת לשכה.במסגרת התפקיד:מתן שירות אדמינסטרטיבי לעובדי המחלקה ניהול יומנים ותאום פגישות למנהליםאחריות על אירוחאחריות על ...
~ אלקטרה בע"מ ~
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
מחפש/ת לעבוד עם צוות מנצח בסביבת עבודה מתקדמת ויציבה? הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהעוצמה של הקבוצה!קבוצת אלקטרה מגייסת מתאמ/ת תפעול ...
מגדל ביטוח ופיננסים
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
מה זה אומר לעבוד במגדל?נופש חברה מפנק בחו"ל/בארץ, סבסוד ארוחות – חדר אוכל שף וקפיטריות, חדר כושר, מתנות באירועים ו'ים' ...
מגדל ביטוח ופיננסים
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
מה זה אומר לעבוד במגדל?נופש חברה מפנק בחו"ל/בארץ, סבסוד ארוחות – חדר אוכל שף וקפיטריות, חדר כושר, מתנות באירועים ו'ים' ...
דיאלוג
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
חברת דיאלוג- יעוץ ארגוני, מחקר והדרכה בע"מ, מחפשת את שחקנית המפתח לצוות משאבי אנוש לניהול משרד שוטף, מענה טלפוני, קבלת ...
תל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
למחלקת האחזקה של אחד המרכזים המסחריים המובילים בישראל דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת – לתפקיד מגוון, דינמי ובעל אחריות רבה תיאור התפקיד: סיוע אדמיניסטרטיבי ...
מלאה
מעלה אדומים
פורסם לפני 4 שבועות
מיקום: אזור ירושליםהיקף: משרה מלאהחברה: SATEC  פתרונות לניהול אנרגיה על התפקידאנו מחפשים מועמד/ת מנוסה, מאורגן/ת ובעל/ת גישה שירותית לניהול מערך ההזמנות והתמיכה המשרדית. התפקיד ...
רעננה
פורסם לפני 4 שבועות
לחברה המתמחה בשיווק מוצרי אורתודונטיה בארץ ובחו"ל דרוש.ה מנהל.ת משרד ושירות לקוחות החלפה לחל"ד עם אופציה למשרה קבועה משרה מעניינת ...
חיפהנשר
פורסם לפני חודש 1
לחברה בתחום הדיגיטל דרוש/ה נציג/ת Back Office לצוות הנדל"ן במחלקת המכירות, למשרה זמנית של החלפה לחל"ד לחצי שנה.התפקיד כולל תמיכה ...
ראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
חברת דלתות מגייסת נציג/ת שירות לקוחות טלפוני למוקד קטן ומשפחתי במשרדי ההנהלה- ראשון לציון (מערב)התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה ...
מלאהעבודה מהבית
פורסם לפני חודש 1
למשרד עורכי דין, העוסק בתחום הרשאות עבודה למומחים זרים בארץ, דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: *מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות.*ניהול שוטף ...
מלאה
פורסם לפני חודש 1
חברת יוניק סיסטמס פתרונות מתעסקת בשירותי ענן ואבטחת מידע מחפשת מזכיר/ה בעל/ת אוריינטציה שירותית. התפקיד כולל:* ניהול לוז.*מענה לטלפונים.*הזמנת ציוד ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני חודש 1
למרכז הרפואי בילינסון דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרה מלאה, החלפה לחל"ד אחריות לתיעוד רפואי של מטופלים מקבלתם למחלקה ועד שחרורם: פתיחת ...
מלאה
גבעת שמואלהוד השרוןפתח תקווה
פורסם לפני חודש 1
למשרד במתמחה במכירת נדלן באירופההממוקם ליד קניון איילוןדרוש/ה נציג/ה לקבלת לקוחות, ניהול משרד לתיאום פגישות ללקוחות מתעניינים ופוטנציאלים שכר בסיס גבוה ...
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני חודש 1
לחברת KATA GROUP דרוש/ה הנדסאי/ת בניין לתפקיד רכז/ת לוגיסטי/ת.התפקיד כולל:* ניהול מלאי מחסן מתכלה וניהול מלאי ציוד בר קיימא כגון, ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.
לחיפוש כישורים...