למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
מכון היצוא מעודד ומקדם את התעשייה הישראלית בשווקים בינלאומיים באמצעות מגוון רחב של פעולות וכלי שיווק: השתתפות בתערוכות בינלאומיות, משלחות עסקיות נכנסות ויוצאות, יצירת מפגשים עסקיים והזדמנויות עסקיות, ליווי וסיוע מקצועי כולל ייעוץ ומידע עסקי, כשרה והדרכה. המכון עובד בשת"פ עם משרד הכלכלה והתעשייה, משרדי ממשלה נוספים, ארגונים כלכליים וגופים עסקיים.במסגרת התפקיד :תחזוקה שוטפת של … Read more
למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
לחטיבת המכירות של חברת Malam Team דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לעולמות תשתיות מחשוב.אנחנו מחפשים "צייד/ת" אמיתי/ת, כזה/ו שמכוון/ת גבוה, נושם/ת מכירות ויודע/ת לזהות הזדמנות כבר בשיחה הראשונה בתפקיד תחכה לך הזדמנות להוביל תהליכי מכירה מקצה לקצה של פתרונות מחשוב מתקדמים – חומרה, תשתיות, תקשורת, אבטחת מידעהעבודה תהיה מול לקוחות ציבוריים, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה, תנהל/י מו"מ וסגירת עסקאות … Read more
למוקד התמיכה הטכנית של חברת וויקום מובייל, דרוש/ה מומחה/ית קו שני בעל/ת ידע טכני רחב, אחריות מקצועית ויכולת להוביל פתרון בעיות מורכבות בשטח. מה כולל התפקיד?טיפול בפניות מורכבות שמועברות מקו ראשוןניתוח תקלות רשת, קליטה, ציוד קצה, SIM, הגדרות מכשיר ועודעבודה מול צוותי הנדסה, רשת ותמיכה בכיריםמתן תמיכה שוטפת לנציגי השירות הטכני – מענה, ליווי והכוונה … Read more
לצוות הhelpdesk שלנו דרוש/ה טכנאי/ת סיסטם.לחברה באיזור כפר סבא דרושים/ות מומחים/ות IT שיצטרפו לצוות שלנו לתמיכת IT מתקדמת ונרחבת, במערכות טכנולוגיות מתקדמות. בעלי ידע וניסיון רב בMS-Azure, MS-intune, MS-365 .מתן תמיכה פיזית וטלפונית ללקוחות החברה החל מתחנות קצה ועד לסביבות שרתים מורכבות ושרתי ענן.* עבודה בסביבת שרתי Microsoft* עבודה מול AD 365 והגדרות GPO* ניהול … Read more
התפקיד כולל תמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה – מענה טלפוני ופרונטלי, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, התקנות ותחזוקה שוטפת של מערכות הפעלה, יישומים וציוד היקפי.בנוסף, ניהול משתמשים והרשאות ב-Active Directory, טיפול בתקלות תקשורת בסיסיות כולל Wifi ו ,VPN- הדרכת משתמשים ועבודה שוטפת מול צוותי IT נוספים