לחברה תעשייתית קטנה ומשמעותית דרוש/ה מנהל/ת תפעול לניהול כולל של מערך הייצור, הלוגיסטיקה והתפעול.
התפקיד דורש יכולת הובלה, ייעול תהליכים, שיפור ביצועים וניהול צוותים תוך עמידה ביעדים תפעוליים ואסטרטגיים.
תחומי אחריות:
ניהול שגרות תפעול וייצור: תכנון, בקרה ופתרון בעיות.
הובלת תהליכי שיפור מתמיד והטמעת מתודולוגיות Lean / Kaizen / Six Sigma.
ניהול מלאי, רכש, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה פנים-ארגונית.
הובלה, ניהול ופיתוח מקצועי של צוותי עובדים.
עבודה מול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים בארץ ובחו"ל.
קביעת ומעקב אחר מדדים תפעוליים (KPIs).
הכנת דוחות ניהוליים ותוכניות עבודה אסטרטגיות.

מנהל/ת תפעול
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
חסוי
הנדסה|מהנדס/ת מכונות|מהנדס/ת תעשייה וניהול|מנהל/ת ייצור|תעשיה / ייצור|תעשיה / ייצור - ניהול
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
פורסמה ברשת
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

קבוצת ביחד פיננסים
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני שבוע 1
ניהול יומיומי של צוות מוקדנים במוקד מכירות תוסס ואנרגטידחיפת הצוות לעמידה ביעדים והגברת תפוקותיצירת אווירה אנרגטית ומכירתית במוקדקביעת מטרות יומיות ...

קבוצת ביחד פיננסים
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני שבוע 1
ניהול יומיומי של צוות מוקדנים במוקד מכירות תוסס ואנרגטידחיפת הצוות לעמידה ביעדים והגברת תפוקותיצירת אווירה אנרגטית ומכירתית במוקדקביעת מטרות יומיות ...

- חסוי -
מלאה
אזור השרוןאילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהטבריהיבנהנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריותקרית גת / קרית מלאכירחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני 2 שבועות
לרשת סופרים בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת סניף עם ניסיון שעות עבודה 7:00-17:00 ימי שישי 7:00-13:00 במסגרת התפקיד אחריות על ניהול ...