כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
מנהל פרויקטים במערכות מידע|מנתח מערכות פיננסיות|מערכות מידע|ניתוח מערכות
לוד / רמלה
מלאה
פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת
לחברה פיננסית מובילה היושבת בלוד דרוש/ה איש צוות ניהול שינויים וניהול פרויקטים לענף מבצעים מהווה קו ראשון לתפעול וטיפול בכלל האירועים המערכתיים אשר משפיעים על זמינות השירותים העסקים 24/6. הענף אחראי על כלל בדיקות מערכתיות בסביבת ייצור, הפצת שינויים בעולם MF ו- OPEN ומנהל שני תהלכי רוחב קריטיים בחטיבה: 1. ניהול השינוי 2. ניהול אירועים וניתוחי אירוע. הענף עובד בשיתוף פעולה עם כלל מנהלי המוצרים והתשתיות בחטיבת הבנק ועם כלל השותפים בחטיבות העסקיות בבנק. טיפול בכלל השינויים המבוצעים בסביבת ייצור ותיאומם ניהול, מעקב ותיעוד לכלל אירועי התקלות בסביבת ייצור ניהול ישיבות CAB, בניית דוחות תפעוליים כתיבת אפיונים לתהליכים,טיפול בהרשאות וביצוע הדרכות דיווחי תקלות להנהלות השונות תקלות להנהלה, דירקטוריון, בנק ישראל מעקב וניתוח כלל התקלות והשינויים בסביבת הייצור

דרישות:
דרישות חובה
ניהול מערכות מידע – לפחות 1 שנת ניסיון ניתוח נתונים והכנת דוחות באמצעות Excel – לפחות 1 שנת ניסיון יכולת הובלת פגישות ושיקוף סטאטוסים באופן רהוט
דרישות המהוות יתרון רקע באנליזה וניתוח נתונים ידע והכרת מערכת service now הכרת מערכות לאומי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מלאה
אזור מרכז - גוש דןחולון / בת יםלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
התפקיד כולל:ניהול אתר חדש מבוסס Shopifyאחריות מלאה לניהול ותפעול שוטף של אתר החברה:ניהול קטגוריות, מחלקות, מבצעים, באנרים, דפי מידע ותמונות.תיאום ...
ירושלים והסביבה
פורסם לפני 2 שבועות
תיאור התפקיד: ניהול ומעקב אחר הנתונים המתקבלים מביצוע פקודות עבודה ופרויקטים בשטח. עדכון ותחזוקת מידע ליחדות הקצה. עבודה שוטפת מול ...
חיפה
פורסם לפני 2 שבועות
הובלה מקצועית וניהול כולל של פתרונות תוכנה ארגוניים, תוך אחריות לאפיון, פיתוח, תחזוקה, תיעוד וניהול שוטף של מערכות מידע תפעוליות. ...
משמרות
אשדודבאר שבעחיפהנתניהראשון לציון
פורסם לפני 2 שבועות
בואו להיות חלק מנבחרת מנצחת של מנהלים!במסגרת התפקיד: ניהול הפעילות הקמעונאית. ניהול העובדים וחניכת צוות עובדים ומנהלי מחלקות. אחריות על ...
מלאה
באר שבע
פורסם לפני 2 שבועות
לחברת ביטוח מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת צוות לאזור הדרום.במסגרת התפקיד: – ניהול מקצועי של צוות נציגי שיווק ומכירה בתחום ...
פורסם לפני 2 שבועות
אחריות כוללת על מערך ה-IT והדיגיטל תשתיות, מערכות ליבה, אבטחת מידע, ERP / CRM ותמיכה טכנית. הובלת פרויקטים טכנולוגיים, חדשנות ...
מלאה
פתח תקווה
פורסם לפני 2 שבועות
החברה המובילה שלנו בפ"ת מחפשת את הכוכב.ת הבא.ה לתפקיד מתאמ.ת מכירות ובק אופיס! אם את.ה מחפשים מקום עבודה עם רוח ...
ראשון לציון
פורסם לפני 2 שבועות
דרוש מנהל /ת פעילות טכני בתחום המערכות המידע  ניהול אופרציה וצוות עובדים, שמורכב מתומכים אפליקטיביים, מפתחים, בודקים ומנתחי מערכות. ניהול ...
פורסם לפני 2 שבועות
We are seeking highly motivated individuals with a proven track record in strategy and consulting, particularly within the financial sector. ...
פורסם לפני 2 שבועות
We are looking for an experienced Data Analyst to lead the analysis dept. in a growing gaming company, analyzing game ...
Teva Pharmaceuticals
פורסם לפני 2 שבועות
The opportunity We would like to invite applications for the role of Site Finance Head at our site in Sindan.This ...
שוהם
פורסם לפני 2 שבועות
דרוש.ה ראש צוות שירות לקוחותהתפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים בתחום הסוכרת וכן לבתי ...
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 2 שבועות
Our sales team is growing, we are currently seeking an experienced Team Lead, Account Management to join our growing sales ...
Teva Pharmaceuticals
פורסם לפני 2 שבועות
The opportunity The HRIS Business Analyst plays a key role in bridging the gap between HR and IT, ensuring that ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני 2 שבועות
The opportunity Provide finance business with 'on-going' support of financial routines & systems, analysis, processes and activities for key business ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.